GR20180301 Punt 13. Communicatie - overzicht klachtenbehandeling januari - december 2017 - kennisgeving

De gemeenteraad keurde op 20 december 2007 het reglement en de procedure klachtenbehandeling goed.

Artikel 6 § 1 van het klachtenreglement bepaalt dat driemaandelijks aan het college van burgemeester en schepenen gerapporteerd wordt welke klachten er zijn binnengekomen en behandeld (privacygegevens weggelaten).

Artikel 6 § 2 van het klachtenreglement bepaalt dat jaarlijks aan de gemeenteraad gerapporteerd wordt welke klachten er zijn binnengekomen en behandeld (privacygegevens weggelaten).

Het college van burgemeester en schepenen nam op 16 mei 2017 akte van de behandelde klachten in de periode januari – maart 2017, op 22 augustus 2017 van de behandelde klachten in de periode april – juni 2017, op 31 oktober 2017 van de behandelde klachten in de periode juli - september 2017 en op 6 februari 2018 van de behandelde klachten in de periode oktober – december 2017.

Aan de gemeenteraad wordt een overzicht van de behandelde klachten in de periode januari 2017 - december 2017 voorgelegd.


Contact informatie