Melding (SIS)
Wat is een melding?
Elke inwoner van groot Ninove kan bij de technische dienst terecht voor vragen en/of meldingen over het beheer en het onderhoud van zijn leefomgeving en om sluikstorten ter melden. Deze aanvragen noemen we serviceaanvragen.
Serviceaanvragen kunnen onder andere te maken hebben met:
- melden sluikstorten
- wegen: bijvoorbeeld melden van putten in de weg
- signalisatie: bijvoorbeeld aanvragen voor een parkeerverbod of voor het plaatsen van signalisatie bij bepaalde evenementen
- afval: bijvoorbeeld het melden van zwerfafval
- groenvoorzieningen: bijvoorbeeld het melden van brede hagen op openbaar domein of wilde onkruidgroei waardoor de doorgang voor doorgaand verkeer of voor wandelaars of fietsers bemoeilijkt wordt
- dieren: bijvoorbeeld het melden van overlast door zwerfkatten of ratten
- evenementen: de vraag naar logistieke ondersteuning voor het verenigingsleven en de stad, zoals bijvoorbeeld tijdens carnaval, voor de parkconcerten, Krasjelrock, wielerevenementen, verkiezingen, …
- meldingen of klachten met betrekking tot sneeuw en ijzel
Hoe kan je een melding of serviceaanvraag doorgeven?
Online
Via het meldingsformulier in het SIS-systeem. Vul het online document in en klik op "Deze serviceaanvraag verzenden".
Je ontvangt een ontvangstbevestiging (op voorwaarde dat je een geldig e-mailadres doorgaf) met een dossiernummer en een planningsdatum.
Hebben wij geen geldig e-mailadres, dan ontvang je binnen de 2 weken per een brief je dossiernummer en de planningsdatum.
Telefonisch
Bel naar 054 50 54 00. Een van de medewerkers van de technische dienst noteert je serviceaanvraag. Je ontvangt vervolgens binnen de 2 weken per brief je dossiernummer en de planningsdatum.
Persoonlijk langskomen
Je komt liever persoonlijk bij de technische dienst langs om je serviceaanvraag in te dienen? Ook dat kan. De onthaalmedewerkers helpen je graag verder van maandag tot en met vrijdag van 8 uur tot 12 uur en van 12.30 uur tot 15.45 uur (vrijdag tot 15 uur) op het Paul de Montplein 10, 9400 Ninove.
Je ontvangt vervolgens binnen de 2 weken per een brief je dossiernummer en de planningsdatum.
Tip! Hou je dossiernummer goed bij en vermeldt het bij elk contact met onze diensten.
Je serviceaanvraag opvolgen
Alle serviceaanvragen worden geregistreerd. Met je dossiernummer kan je op elk moment de status opvragen, telefonisch en online.
Algemene opmerkingen of vragen
Heb je een vraag of algemene opmerking voor een stadsdienst? Dan kan je die altijd rechtstreeks naar de dienst zelf mailen, of naar stadsbestuur@ninove.be.
Contact informatie
Technische dienst
Paul De Montplein 10
9400 NinoveOpeningsuren
- Vandaag gesloten
- Morgen gesloten