GR20150401 Agenda (datum van publicatie 16/04/2015)
Politie
1. Politie - personeel - openverklaring van een vacante betrekking in het operationeel kader - inspecteur van politie voor de dienst wijk
Interne zaken communicatie & burgerzaken
Secretariaat
2. Secretariaat - A-Divisie TMVW - aanstellen bestuurslid directiecomité
Logistiek/patrimoniumbeheer
3. Logistiek/patrimoniumbeheer - verbouwing Liberale Kring Dreefstraat 16-18 tot woongelegenheden in samenwerking met Solva - goedkeuring principe - goedkeuring samenwerkingsovereenkomst
4. Logistiek/patrimoniumbeheer - aankoop in der minne om reden van openbaar nut van de woning Kerkplein 34 met aanpalende grond aan de Kloosterweg en Dam te Ninove - goedkeuring principe
Personeelsdienst
5. Personeel - contractueel personeel vakantieperiode - aanpassing reglement
Communicatie
6. Dienst communicatie - overzicht klachtenbehandeling januari - december 2014 - kennisgeving
Burgerzaken
7. Burgerzaken - politiereglement op de gemeentelijke begraafplaatsen en op de begravingen - goedkeuring wijziging
Financiën
8. Financiële dienst - AGB Ninove - meerjarenplanwijziging 2014 - 2019/1
9. Financiële dienst - AGB Ninove - budget 2015
Grondgebiedzaken
Ruimtelijke ordening en stedenbouw
10. Ruimtelijke ordening - GRUP 'Vlaamse leemstreek' - goedkeuren bezwaar openbaar onderzoek
Mobiliteit
11. Mobiliteit - Ninove - Abdijstraat: gedeelte tussen Kloosterweg en Abdijpoort - invoeren van beperkt eenrichtingsverkeer, uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A - stadswegen
12. Mobiliteit - Meerbeke - Eggerstraat-Zuid - invoeren eenrichtingsverkeer in de Eggerstraat-Zuid (gedeelte tussen de Brusselsesteenweg N8 en de Bodemstraat) uitgezonderd fietsers en bromfietsers klasse A - stadswegen
Leefmilieu
13. Leefmilieu - klimaat - ondertekening burgemeestersconvenant - goedkeuring
Contact informatie
Secretariaat
Stadhuis - site Centrumlaan
Centrumlaan 100
9400 NinoveOpeningsuren
- Vandaag gesloten
- Morgen open van 09:00 tot 12:00 (na afspraak)